Nowe logo, nowa formuła

Formuła festiwalu ulega znaczącej zmianie, chociaż wydarzenie zachowa swój łódzki, tożsamościowy charakter.

Czterech kuratorów budujących wspólny, różnorodny i multidyscyplinarny program oraz wrześniowy termin – to najważniejsze zmiany. Publiczność może liczyć na koncerty plenerowe i klubowe, akcje artystyczne w przestrzeni miasta, niebanalne spektakle, spotkania z filmem i literaturą.
Hasłem najnowszej odsłony festiwalu jest „Alfabet dialogu” – rozumiany jako poszukiwanie porozumienia między odmiennymi kulturami, teraźniejszością i przeszłością, nowoczesnością i tradycją, sztuką wysoką i popkulturą, artystami i publicznością. Jest to również dialog między różnymi formami działalności artystycznej. Dlatego doborem programowych propozycji zajmą się kuratorzy o ogromnym doświadczeniu organizacyjnym i festiwalowym, reprezentujący różne obszary sztuki. Organizatorem festiwalu będzie Centrum Dialogu im. Marka Edelmana, które zajmie się koordynacją wydarzenia. 

Tegoroczna edycja festiwalu zyskała również nową identyfikację wizualną, w tym nowy logotyp.